پایگاه اطلاعاتی نما

     

    پایگاه اطلاعاتی نما (نمایه ملی ایران ) حاوی فهرست مقاله های فارسی در مطبوعات ایران پایگاه اطلاعاتی نما یا نمایه ملی ایران محصول کتابخانه ملی ایران است. این پایگاه حاوی اطلاعات کتابشناختی مقاله های فارسی در حوزه های مختلف علوم است که در مطبوعات فارسی منتشر شده اند. اطلاعات این پایگاه در
    وب سایت کتابخانه ملی ایران به نشانی 
    www.nli.ir  
    به صورت رایگان قابل دسترسی است. این پایگاه اطلاعاتی در کتابخانه مرکز آموزش عالی امام خميني (ره)  موجود است و جستجو در آن برای عموم آزاد است.

     

    پایگاه اطلاعاتی نمایه

     

    پایگاه اطلاعاتی نمایه (پایگاه اطلاعاتی متن کامل مقاله های فارسی) پایگاه اطلاعاتی نمایه منحصر به فردترین پایگاه فارسی در حوزه خدمات تحویل مدرک مقاله های فارسی است. این پایگاه توسط دبیرخانه هیئت امنای کتابخانه های عمومی بر روی دیسک نوری و هر ساله 12 شماره از آن منتشر می شود. در این پایگاه علاوه بر اطلاعات کتابشناختی مقالات مجلات فارسی، متن کامل آنها نیز قابل دسترس است. دیسک نوری این پایگاه اطلاعاتی از سال 1370 تا 1384 در کتابخانه مجتمع موجود است و جستجو در آن برای عموم آزاد است. برای جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه های مختلف علمی که در مجلات فارسی زبان منتشر شده اند، به این پایگاه اطلاعاتی مراجعه کنید.

     

    پایگاه اطلاعاتی گنجینه

     

    پایگاه اطلاعاتی گنجینه یکی از بزرگترین پایگاه های اطلاعاتی فارسی در حوزه های مختلف علمی است. این پایگاه حاوی بیش از 470000 رکورد اطلاعات کتابشناختی و گاهی همراه با چکیده و سایر اطلاعات توصیفی است. پایگاه اطلاعاتی گنجینه در همکردی از تقریباً تمام پایگاه های اطلاعاتی تولید شده توسط مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران است. مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران تولید کننده این پایگاه اطلاعاتی است و تمام محتوای این پایگاه اطلاعاتی به صورت رایگان در وب سایت مرکز مزبور به نشانی  
     
    www.irandoc.ac.ir
     
    قابل دسترس است . برای جستجوی اطلاعات در حوزه های مختلف علوم می توانید به این پایگاه اطلاعاتی که در کتابخانه مرکز موجود است، مراجعه کنید.

     

    کتابشناسی ملی ایران


    این پایگاه اطلاعاتی توسط کتابخانه ملی ایران بر روی دیسک نوری منتشر می شود و حاوی اطلاعات کتابشناختی و توصیفی کتابهای منتشر شده در ایران است که در کتابخانه ملی ایران فهرست نویسی شده ا ند. دوره کامل این کتابشناسی در کتابخانه مرکزآموزش عالی کشاورزی موجود است .از این کتابشناسی می توانید برای شناسایی و انتخاب کتابهای مورد نیاز وتکمیل اطلاعات کتابشناختی منابع اطلاعاتی استفاده نمائید . 

     

     پایگاهاطلاعاتی فهرستگان جهاد کشاورزی

     

     این پایگاه اطلاعاتی توسط مرکز اطلاع رسانی و خدمات علمی وزارت جهاد و برروی دیسک نوری منتشر شده است و حاوی اطلاعات کتابشناختی وتوصیفی بیش از 000’40 رکورد کتاب و مقاله فارسی و غیرفارسی است که در کتابخانه های مراکز تحقیقاتی وزارت جهاد موجود است. بیشتر اطلاعات موجود در این پایگاه اطلاعاتی در حوزه کشاورزی و علوم وابسته است. این پایگاه در کتابخانه مجتمع موجود می باشد وبرای جستجوی اطلاعات کتابشناختی در حوزة کشاورزی و علوم وابسته می توانید از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های جالب آن تعیین محل نگهداری منابع اطلاعاتی است.

     

    فهرستگان کشاورزی ایران

     

     این فهرستگان که در 5 جلد و به صورت چاپی منتشر شدهاست، حاوی اطلاعات کتابشناختی و توصیفی هزاران عنوان مقاله، گزارش، کتاب و غیره درحوزه علوم کشاورزی و محل نگهداری آن در کتابخانه های مراکز تحقیقات کشاورزی وسایرمؤسسات علمی و پژوهشی کشاورزی موجود در کشور است. فهرستگان کشاورزی توسط وزارتکشاورزی و در سال 1372 منتشر شده است و منبع مناسبی برای شناسایی و مکان یابی منابع اطلاعاتی در حوزه های مختلف کشاورزی است. این منبع در کتابخانه مرکز موجود است.

     

    مجموعه آموزشی چندرسانه های کشاورزی

     

    مجموعه آموزشی چندرسانه های کشاورزی این دیسکهای نوری به صورت چندرسانه ای و در فضای مجازی به آموزش مسائل مختلف کشاورزی می پردازد و برای استفاده علاقمندان در کتابخانه مجتمع موجود است. این پایگاهها عبارتند از: منابع اطلاعاتی الکترونیکی و چندرسانه ای 1- اولین جشنواره و همایش ملی سیب زمینی 2- آفات و بیماریهای علفهای هرز پنبه 3- پراکندگی جغرافیایی ریگزارهای مهم ایران 4- آفات درختان میوه سردسیری 5- خرما: کاشت، داشت. برداشت 6- برنج: آفات و بیماریهای علفهای هرز برنج 7- کاشت، داشت و برداشت پنبه 8- آفات و بیماریهای علفهای هرز چغندرقند 9- علفهای هرز رایج در ایران 10- آفات و بیماریهای علفهای هرز سیب


    سی دی پایگاه اطلاعاتی کشاورزی  Agrical Flora -11


     این پایگاه اطلاعاتی در حوزه کشاورزی و علوم وابسته است و حاوی میلیونها رکورد اطلاعات توصیفی و کتابشناختی و چکیده آنها است که در کتابخانه ملی کشاورزی آمریکا موجود است. محتوای مزبور از طریق وب سایت کتابخانه ملی کشاورزی آمریکا به صورت رایگان قابل دسترس است. دیسک نوری این پایگاه در کتابخانه مرکز آموزشی عالی کشاورزی موجود است.

     

     


    6.1.10.0
    گروه دورانV6.1.10.0