• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ 
  • کد خبر : ۲۴۰۰۰
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار نمود:
برگزاری چهارمین شورای آموزشی مركز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1400
چهارمین شورای آموزشی سال 1400 مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بیست و هفتم شهریور ماه جاری برگزار شد.

برگزاری چهارمین شورای آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1400

چهارمین شورای آموزشی سال 1400 مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بیست و هفتم شهریور ماه جاری برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ؛ صبح شنبه 27 شهریور ماه جاری، چهارمین شورای آموزشی مرکز در سال 1400 با حضور دکتر میررحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، دکتر نساجی زواره معاون آموزشی، دکتر یونسی الموتی معاون اداری و مالی، مدیران گروه های آموزشی و روسای ادارات مستقل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

    در این نشست دکتر میررحیمی با اشاره به سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و بیانات دکتر ساداتی نژاد وزیر وزارت متبوع، مبنی بر رتبه بندی سازمان های جهاد کشاورزی بر اساس کشاورزی قراردادی و الگوی کشت گفت: ما وظیفه داریم برنامه های آموزشی مرکز  را بر اساس سیاست های وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی نماییم. از این پس اجرای دوره های آموزشی و تهیه فیلم های آموزشی در راستای اجرای سیاست الگوی کشت و کشاورزی قراردادی باشد و این امر نیاز به تفکر و برنامه ریزی دقیق دارد.

    ایشان تاکید نمود باید با خلاقیت و نوآوری روش های جدید در حوزه های آموزشی ارائه نماییم و به مرحله عمل برسانم تا جایگاه مرکز امام به عنوان مرکز پیشرو در امر آموزش کشاورزی بیش از پیش ارتقاء یابد.

    در ادامه مدیران گروه های آموزشی به بیان گزارش عملکرد خود در شش ماه اخیر پرداختند. سپس دکتر نساجی زواره گزارش عملکرد معاونت آموزش را در شش ماه اول بیان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 108 دوره آموزشی ویژه بهره برداران برگزار شده است و در حوزه سربازان وظیفه با توجه به شرایط کرونایی استان، تا کنون 13 دوره برگزار شده است که با بهبود وضعیت استان و خروج از وضعیت قرمز کرونایی مجددا این آموزش ها آغاز خواهد شد. معاون آموزشی مرکز خاطر نشان کرد از ابتدای سالجاری تا کنون در حوزه سنجش مهارت نیز 265 نفر آموزش دیده اند.

   این نشست ها با هدف ارائه گزارش عملکرد فعالیت های آموزشی و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های جاری و آتی مرکز در  حوزه آموزش برگزار می گردد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0