• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ 
  • کد خبر : ۲۳۹۲۴
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار نمود:
دومین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "صنعت پیشرو كشاورزی در حوزه تولید محصول سالم"
دومین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "صنعت پیشرو کشاورزی در حوزه تولید محصول سالم" با همکاری مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و شرکت های دانش بنیان و فناور برگزار شد.

دومین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "صنعت پیشرو کشاورزی در حوزه تولید محصول سالم"

 

  دومین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "صنعت پیشرو کشاورزی در حوزه تولید محصول سالم" با همکاری مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و شرکت های دانش بنیان و فناور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ صبح یکشنبه 14 شهریور ماه 1400 دومین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "صنعت پیشرو کشاورزی" با همکاری مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و شرکت های دانش بنیان و فناور در زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی مستقر در مرکز امام برگزار شد.

 این تور آموزشی با حضور دکتر میررحیمی رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، مهندس شمس آذر رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز، دکتر بهرام علیزاده رئیس بخش دانه های روغنی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر،  دکتر غفاری معاون بخش دانه های روغنی موسسه تحقیقات اصلاح و نهیه نهال و بذر  و 60  نفر از کارشناسان و مدیران بخش کشاورزی و بهره برداران  پیشرو استان البرز برگزار شد.

   دکتر میررحیمی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در تور با اشاره به سوابق مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در همکاری تنگاتنگ با بخش خصوصی و برگزاری تورهای آموزشی، ترویجی و پژوهشی از سال 1392 تا سال 1400؛  خاطر نشان کرد با توجه به استقرار شرکت های فناور و دانش بنیان کشاورزی و میان رشته ای در زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ،  تصمیم به برگزاری تورهای آموزشی، ترویجی و پژوهشی "صنعت پیشرو کشاورزی" گرفته شد و امروز دومین تور "صنعت پیشرو کشاورزی در حوزه تولید محصول سالم " با هدف شبکه سازی و افزایش سرعت انتقال فناوری به مزارع کشور برگزار می گردد.

   شرکت کنندگان در این تور از شرکت های دانش بینان  سورین فناوران بذر پارسی، تولید تجاری انواع حشرات مفید ، عصاره نگار ایرانیان، زیست فناوران نوین گیتی ژن و تولید آفتکش های گیاهی سالم و سازگار و نمایشگاه ماشین های کشاورزی بازدید کردند.

 مدیران عامل شرکت های دانش بنیان محصولات تولیدی شرکت خود را از جمله: حشرات مفید(زنبور تریکو گراما و تولید تجاری سن ماکرولوفوس)،گیاهچه های کشت بافتی، فرآوری و پوشش دهی بذر، تولید عرقیات وفرآوری گیاهان دارویی و آفت کش گیاهی بر پایه بیوپلیمرهای زیست تخریب ناپذیر، کم خطر برای انسان، دام و محیط زیست کشاورزی را به بازدیدکنندگان معرفی کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0