• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ 
  • کد خبر : ۲۳۷۴۸
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)
شصت و نهمین كمیسیون پژوهشی
شصت و نهمین کمیسیون امور پژوهشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

شصت و نهمین کمیسیون پژوهشی

شصت و نهمین کمیسیون امور پژوهشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ صبح دوشنبه چهارم مرداد ماه 1400، شصت و نهمین کمیسیون پژوهشی مرکز با حضور دکتر میررحیمی رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، دکتر یونسی معاون اداری و مالی، مدیران گروه های آموزشی و روسای ادارات مستقل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

    ابتدا دکتر میررحیمی ضمن خیرمقدم و  تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت و میلاد با سعادت امام هادی(ع)،آرزوی توفیق و سلامتی برای حضار نمود و گفت: همه ما باید با سعی و تلاش و ارائه  ایده های نوآورانه در راستای رفع مشکلات کشور گام برداریم. سپس  گزارش جامعی از اقدامات انجام شده به منظور برگزاری همایش "کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا در صنعت شیلات" و  گنکره بین المللی"گیاهان دارویی؛ مکانیزاسیون و فرآوری"  که با همکاری موسسه تحقیقات شیلات ایران و انجمن گیاهان دارویی کشور و مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سالجاری برگزار خواهد شد، ارائه نمود.

    در ادامه نشست طرح های پژوهشی در حال انجام مرکز، برنامه ها و سیاستهای سازمان و مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی در زمینه ورود مدرسین و اعضای هیأت علمی در طرحهای تحقیقی و ترویجی، سیاستها و برنامه های مرکز برای جذب درآمدهای پژوهشی و اخذ طرحهای تحقیقاتی از دستگاه های داخل و خارج وزارت،  برنامه ۱۴۰۰ معاونت اداری و مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در خاتمه خلاصه فیلم اولین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی دام سبک که با همکاری مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، مجتمع تولیدی اجدادسپیدان کوثر و  شرکت پشتیبانی امور دام کشور در تیرماه 1400برگزار شده بود، پخش شد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0