• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ 
  • کد خبر : ۲۳۷۲۶
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار نمود:
اولین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی سال 1400
اولین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "معرفی ارقام جدید سبزي، صـیفی و ذرت و عملکرد آنها در گلخانه و فضاي باز" در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

برگزاری اولین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی سال 1400

اولین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "معرفی ارقام جدید سبزي، صـیفی و ذرت و عملکرد آنها در گلخانه و فضاي باز" در  مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ در راسـتاي سـیاست ها و برنامه هاي وزارت متبوع در زمینه توانمندسازي بهره برداران و توسـعه نفوذ فناوري در مزرعه، اولین تور آموزشـی، ترویجی و پژوهشـی سالجاري با مشارکت فنی و اجرایی بخش خصوصـی (شرکت دلتا پارس نهاده) با عنوان "معرفی ارقام جدید سبزي و صـیفی و ذرت و عملکرد آنها در گلخانه و فضاي باز"  با شرکت 45 نفر از بهره برداران پیشـرو سراسر کشور و مدیران و کارشناسان کشاورزی برگزار شد.

   در این تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی علاوه بر معرفی ارقام جدید سبزی و صیفی، نحوه کشت ارزیابی مزرعه اي عملکرد بذور اصلاح شـده سبزي و صـیفی (گوجه، خیار، کـدو، بادمجان، ملون، هندوانه، فلفل و کلم) و ذرت، مدیریت مصـرف آب در مزرعه و مـدیریت مبازره با آفات توسط کارشناسان شرکت دلتا پارس نهاده ارائه شد.

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0