• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ 
  • کد خبر : ۲۳۶۷۴
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار نمود:
برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران كنترل كیفیت محصولات كشاورزی
وبینار آموزشی "استانداردهای کمی و کیفی آب و خاک در تولید محصولات کشاورزی" ویژه مدیران کنترل کیفیت محصولات کشاورزی استان البرز توسط مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار گردید.

برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران کنترل کیفیت محصولات کشاورزی

وبینار آموزشی "استانداردهای کمی و کیفی آب و خاک در تولید محصولات کشاورزی" ویژه مدیران کنترل کیفیت محصولات کشاورزی استان البرز توسط مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ دوره آموزشی ویژه مدیران کنترل کیفیت محصولات کشاورزی، تحت عنوان "استانداردهای کمی و کیفی آب و خاک در تولید محصولات کشاورزی" روز یکشنبه 13 تیر ماه 1400 با شرکت 73 نفر از مدیران استان البرز برگزار شد.

 این دوره آموزشی با تدریس دکتر موسوی، عضو هیات علمی موسسه تحقیقات خاک و آب و دکتر محمدپور، استادیار مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)  برگزار شد.

در این وبینار آموزشی به مباحث مانند:  اهمیت و جایگاه سلامت و کیفیت خاک در تامین سلامت عمومی ، استانداردهای حاصلخیزی و تغذیه خاک و گیاه برای تولید محصول سالم و گواهی شده، فرصت ها و چالش های استفاده از کودهای شیمیایی و آلی، نقش و جایگاه مدیریت حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه در سلامت محصول ، آشنایی با کیفیت آب و استاندارهای فیزیکی و شیمیایی و بیولوژیک آب پرداخته شد.

آشنایی با استاندارهای کمی و کیفی خاک برای تولید محصولات کشاورزی و نحوه طبقه بندی آب از اهداف این دوره آموزشی می باشد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0