• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ 
  • کد خبر : ۲۳۶۱۰
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)
برگزاری دومین شورای آموزشی مركز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1400
دومین شورای آموزشی سال 1400 مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) 30 خرداد ماه جاری برگزار شد.

برگزاری دومین شورای آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1400

   دومین شورای آموزشی سال 1400 مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) 30 خرداد ماه جاری برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ؛ صبح یکشنبه 30 خرداد ماه جاری، دومین شورای آموزشی مرکز در سال 1400 با حضور دکتر میررحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)،دکتر نساجی زواره معاون آموزشی، دکتر یونسی الموتی معاون اداری و مالی و مدیران گروه های آموزشی  و روسای ادارات مستقل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

   دکتر میررحیمی از زحمات همکاران در پیشبرد اهداف مرکز  تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در یکسال گذشته و شیوع ویروس کرونا، اقدامات ارزشمندی در مرکز به منظور تغییر روش آموزشی از حضوری به مجازی صورت گرفته است و مرکز امام جایگاه ویژه ای در حوزه آموزش بهره برداران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، بین مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سراسر کشور (کسب مقام دوم) بدست آورده است.

 دکتر میررحیمی در ادامه یادآور شد: "ما باید با استفاده از خلاقیت و نوآوری و استفاده از فناوری های روز دنیا در حوزه آموزش های بهره برداران، آموزش کارکنان، آموزش رسمی و آموزش های مهارتی تغییر وتحول ایجاد نماییم و از روش های آموزشی سنتی و قدیمی به سمت روش های آموزشی مدرن حرکت کنیم".

  دکتر نساجی زواره معاون آموزشی مرکز نیز گزارش جامعی از فعالیت های آموزشی در حوزه آموزش بهره برداران، آموزش کاردانش و سنجش مهارت و آموزش سربازان در سه ماهه اول سال جاری ارائه نمود. در ادامه مدیران گروه های آموزشی و روسای ادارات مستقل به بیان خلاصه عملکرد فعالیت های آموزشی خود در سه ماه اول سال جاری پرداختند.

سپس روش های آموزشی جدید دنیا با ارائه گزاش تصویری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0