• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ 
  • کد خبر : ۲۳۴۳۰
پیام تبریك رییس مركز آموزش عالی امام خمینی(ره) به مناسبت گرامیدشت مقام معلم
دکتر میررحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) طی پیامی به مناسبت هفته معلم از اعضای هیات علمی و مدرسان مرکز تقدیر و تشکر نمود.

پیام تبریک رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) به مناسبت گرامیدشت مقام معلم

   به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ دکتر میررحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) طی پیامی به مناسبت هفته معلم از اعضای هیات علمی و مدرسان مرکز تقدیر و تشکر نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

هرآن کس خدمت جانان به جان کرد

به گیتی نام خود را جاودان کرد

    مقام و منزلت استاد، والاتر از آن است که در مقام قدردانی قلم را یارای ادای حق مطلب باشد. برخورداري از جامعه ­اي مستقل، مستعد، با اخلاق، پاکدامن، شجاع، مبتکر، مدبر، نقدپذير، قانون پذير،سختکوش و آرمان طلب آرزوي همه ملتهاست و تحقق اين آرزوي بزرگ در گرو تلاش معلمان ارزشی و توانمند است. همانطوری که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند:  "بدون تردید نقش «معلمانِ هنرمند و جهادگر و دلسوز در پيشرفت و تعالي جامعه، از تبديل خاک به طلا نيز با ارزش تر است".

   دوازدهم اردیبهشت ماه، مصادف با سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهّری و روز بزرگداشت مقام والای معلم، یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگی است که در طول تاریخ در عرصه  تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند.  ضمن گرامیداشت هفته معلم، صمیمانه از کوشش های خالصانه مدرسین و اعضای هیأت علمی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در راستای تحقق اهداف علمی، آموزشی و کارآفرینی،  تقدیر و تجلیل می نمایم.

    اینک که با تلاش های صورت گرفته مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) توانسته با عبور از فراز و نشیب ها و بکارگیری خلاقیت و نوآوری مدیران و مدرسین و تلاش فراوان کارکنان، با بهره گیری از «رویکرد همکاری با بخش خصوصی» وارد نسل چهارم مؤسسات آموزشی ‌شود و در همجواری با صنعت کشاورزی، به توسعه کسب و کارهای نوپای کشاورزی و آموزش مهارتی بهره برداران پیشرو، کارکنان وزارت جهادکشاورزی و دانش آموختگان کشاورزی بپردازد و همچنین به مسئولیت اجتماعی خود نیز همت گمارد، آرزومندم ذات اقدس احدیت؛ همه معلمان و اساتید پرتلاش و توانمند را که در این مسیر، از جان مایه می گذارند، در کنف الطاف خاصه خویش قرار دهد. دلسوزی، تلاش و کوشش ایشان، در تعلیم و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه و ایجاد فضایی دلنشین در محیط آموزشی و کارآفرینی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ، حقیقتا قابل ستایش است. برخود وظیفه می دانم از زحمات و خدمات ارزشمند مدرسین و اعضای محترم هیات علمی گرانقدر مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره( و حمایت های مدیران و همکاران ارجمند مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی سپاسگزاری نمایم. از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و توفیق روز افزون را مسئلت دارم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0