• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ 
  • کد خبر : ۲۳۳۴۸
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)
برگزاری اولین شورای آموزشی مركز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1400
اولین شورای آموزشی سال 1400 مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) 22 فروردین ماه جاری برگزار شد.

برگزاری اولین شورای آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1400

   اولین شورای آموزشی سال 1400 مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) 22 فروردین ماه  جاری برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ؛ صبح یکشنبه 22 فروردین ماه جاری، اولین شورای آموزشی مرکز در سال 1400با حضور دکتر میررحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)،دکتر نساجی زواره معاون آموزشی، دکتر یونسی الموتی معاون اداری و مالی و مدیران گروه های آموزشی  و روسای ادارات مستقل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

    در این نشست  ابتدا دکتر میررحیمی ضمن تبریک سال نو و خیرمقدم به اعضای شورا، برای تک تک اعضا آرزوی سلامتی نمود و با دعای شفای خیر برای همه بیماران خصوصا همکاران مبتلا به کرونا از خداوند منان خواستار پشت سر گذاشتن پیک چهارم این بیماری به سلامتی و با کمترین تلفات جانی شد.

    دکتر میررحیمی با تاکید بر همکاری کارکنان مرکز مانند سالیان گذشته در برنامه ریزی و اجرای برنامه های آموزشی؛ از همکاران خواستند تا برنامه های سالجاری را با همت و خلاقیت مضاعف دنبال کنند و ایشان یادآور شد:  همه ما موظف هستیم با یک سیستم هماهنگ برنامه های آموزشی مرکز شامل: آموزش بهره برداران در سطوح ملی و استانی، آموزش کارکنان ستاد وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، آموزش های رسمی، آموزش سنجش مهارت و آموزش سرباران را برنامه ریزی و اجرا نماییم.

    رییس مرکز در ادامه بیانات خود توضیحات جامعی در خصوص طرح مهارت آموزی کسب و کارهای نوپای کشاورزی ارائه نمود و خاطر نشان کرد: مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با اجرای این طرح، آموزش فارغ التحصیلان رشته کشاورزی برای ورود به بازار کار را آغاز نموده است  و مرکز امام، مرکز پیشرو در امر آموزش های کاربردی و مهارتی نسبت به دیگر مراکز و حتی دانشگاه های کشور می باشد.

    در ادامه دکتر نساجی زواره معاون آموزشی مرکز به ارائه برنامه های پیش بینی شده معاونت آموزش در سال 1400 پرداخت و از مدیران گروه های آموزشی درخواست نمود نسبت به ارائه برنامه های پیشنهادی خود بر اساس سیاست ها و برنامه های این معاونت اقدام نمایند.

در ادامه مدیران گروه های آموزشی و روسای ادارات مستقل به بیان خلاصه عملکرد خود در سال گذشته و ارائه برنامه های آموزشی خود در سال جاری پرداختند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0