• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ 
  • کد خبر : ۲۳۳۰۸
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)
دیدار صمیمانه رییس، مدیران و همكاران مركز آموزش عالی امام خمینی(ره)به مناسبت نوروز 1400
دیدار نوروزی رییس، مدیران و همکاران مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

دیدار صمیمانه رییس، مدیران و همکاران مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)به مناسبت نوروز  1400

دیدار نوروزی رییس، مدیران و همکاران مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ صبح شنبه 14 فروردین ماه 1400 به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تبریک نوروز 1400، دیدار صمیمانه ای در فضای باز و در جوار مزار شهدای گمنام با حضور دکتر میررحیمی رییس مرکز، حجت الاسلام صادقی، معاونان، مدیران و کارکنان مرکز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

ابتدا دکتر میررحیمی ضمن تبریک سال نو به همکاران برای آنان و خانواده های گرامی همکاران سالی سرشار از سلامتی، برکت و معنویت از درگاه خداوند منان آرزو نمود و با یادآور شدن  سال جدید با عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها آرزو نمود سال جدید سالی پرخیر و برکت برای کشور عزیزمان، علی الخصوص مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و همکاران محترم این مرکز باشد.

دکتر میررحیمی ضمن خاطر نشان کردند تولید واکسن کووید 19 توسط همکاران وزارت جهاد کشاورزی، از آن به عنوان یک افتخار ملی یاد کرد و اظهار امیدواری نمود سال جاری با تولید انبوه واکسن، ویروس کووید 19 و بیماری کرونا در کشور کنترل شده و برای همه هموطنان آرزوی سلامتی و به روزی نمود.

ایشان در ادامه بیانات خود از تلاش های موثر تک تک  همکاران مرکز در سال گذشته تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت موفقیت های مرکز در حوزه های مختلف مرهون تلاش های همه عزیزان اعم از کارگران شریف مرکز، کارشناسان و مدیران  می باشد که با همدلی و همکاری صمیمانه فعالیت داشتند".

در ادامه حاج آقا صادقی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در مرکز نیز ضمن تبریک سال نو به همکاران و خانواده های محترم آنان، تقارن سال جدید را با اعیاد شعبانیه به فال نیک گرفت و از خداوند خواست تا انشاء الله همه همکاران جز یاران واقعی حضرت ولی عصر(عج) باشند و برای همه همکاران سالی پرخیر و برکت از خداوند متعال خواستار شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0