• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ 
  • کد خبر : ۲۳۲۴۲
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
اجرای وبینار آموزشی "اصول پایه ای حفظ و نگهداری مواد اولیه كود، سم و بذر"
مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره) وبینارآموزشی "اصول پایه ای حفظ و نگهداری مواد اولیه کود، سم و بذر" را بصورت ملی ویژه بهره برداران و کارشناسان سراسر کشور برگزار نمود.

                                          

اجرای وبینار آموزشی "اصول پایه ای حفظ و نگهداری مواد اولیه کود، سم و بذر"

    مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره) وبینارآموزشی "اصول پایه ای حفظ و نگهداری مواد اولیه کود، سم و بذر"را بصورت ملی ویژه بهره برداران و کارشناسان برگزار نمود.

    به گزارش روابط عمومی مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره)؛ وبینارآموزشی "اصول پایه ای حفظ و نگهداری مواد اولیه کود، سم وبذر"صبح چهارشنبه 13 اسفند ماه 1399 با شرکت 50 نفر از بهره برداران و کارشناسان سراسر کشور برگزار شد.

    این وبینار آموزشی با تدریس دکترعباداللهی عضو هیات علمی مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره)، دکتر حسین زاده و مهندس اسروش ازاعضای هیات علمی موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال اجرا شد.

دراین وبینار یکروزه شرکت کنندگان با مباحث: شناخت کود و میزان اثربخشی با توجه به شرایط و عوامل وابسته به نگهداری صحیح ، شناخت سموم و استفاده از ساختار، فرمولاسیون و سمیت مواد شیمیایی داخل سموم جهت نگهداری اصولی آنها، مدیریت انبارهای نگهداری بذر، عوامل موثر در انبارمانی بذر با توجه به نیاز متخصصین آشنا شدند.

   هدف از برگزاری این وبینار آموزشی ارتقاء میزان سطح دانش بهره برداران در نگهداری و اثر بخشی مواد پایه ای و اولیه کشت و هدف از نگهداری بذر در انبار و راستای کاربرد بهینه مواد در امر کشاورزی می باشد.

                                          

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0