• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ 
  • کد خبر : ۲۳۲۰۶
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)
برگزاری سومین شورای آموزشی مركز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1399
سومین شورای آموزشی سال 1399 مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ششم اسفند ماه جاری برگزار شد.

برگزاری سومین شورای آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1399

   سومین شورای آموزشی سال 1399 مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ششم اسفند ماه جاری برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ؛ صبح چهارشنبه ششم اسفند ماه جاری سومین شورای آموزشی مرکز در سال 1399 با حضور دکتر میررحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)،دکتر نساجی زواره معاون آموزشی، دکتر یونسی الموتی معاون اداری و مالی و مدیران گروه های آموزشی  و روسای ادارات مستقل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

    در این نشست گزارش جامعی از برنامه های آموزشی سال 1399در حوزه بهره برداران، سربازان، برنامه آموزشی دوره های زنبور عسل، برنامه های آموزشی ارائه شده به شرکت کشت و صنعت شهید مطهری، آموزش سنجش مهارت، آموزش کاردانش و آموزش ضمن خدمت کارکنان  توسط معاون آموزشی مرکز و مدیر آموزش کارکنان ارائه شد.

در ادامه دکتر میررحیمی با بیان رسالت اصلی مرکز بعنوان یک مرکز آموزشی اظهار داشت: فعالیت های فناورانه و پژوهشی مرکز در راستای برنامه های آموزشی آن  می باشد. رسالت ما آموزش است و ما با تفکر خلاقانه و با ارائه راه های نوآورانه و فناورانه به موفقیت های چشمگیری در حوزه آموزش خواهیم رسید.

ایشان اظهار داشت: وجود پارک ملی علم و فناوری کشاورزی بزرگترین ظرفیت برای مرکز و اعضای هیات علمی آن می باشد.

در ادامه نشست همکاران به بحث و تبادل نظر و بررسی مسائل آموزشی مرکز پرداختند همچنین برنامه های پیش بینی شده وبینارهای آموزشی در سه ماهه اول سال 1400 نیز در این نشست ارائه شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0