• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ 
  • کد خبر : ۲۲۸۴۹
در هفته دوم اعمال محدودیت های كرونایی ، ادارات استان البرز تعطیل نیستند.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز اعلام کرد که در هفته دوم اعمال محدودیت های کرونایی ، ادارات این استان تعطیل نیستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز : ادارات این استان تعطیل نیستند

کرج - ایرنا- سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز اعلام کرد که در هفته دوم اعمال محدودیت های کرونایی ، ادارات این استان تعطیل نیستند.

دکتر علیرضا سلیمانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ادارات در مناطق قرمز باید با یک دوم تا یک سوم کارکنان به ارایه خدمات بپردازند.

وی بیان داشت : البته با تشخیص روسای هریک از دستگاه های  اجرایی ، شمار کارکنان حاضر در محل کار می تواند کمتر از یک دوم یا یک سوم  باشد.

سلیمانی اظهار داشت : خدمات رسانی به مردم و ارباب رجوع نباید دچار مشکل شود و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت های اداری ادامه یابد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز میزان رعایت پروتکل ها توسط مردم در استان را حدود ۹۷ درصد اعلام کرد و گفت : برخی شهرستان های استان به صددرصد رسیده است.

وی ادامه داد: بالا رفتن میزان  رعایت پروتکل در البرز کاهش قابل توجه شمار بستری های کووید ۱۹  را  در استان البرزی در پی داشته است؛ یعنی روزانه حدود ۸۰ نفر کمتر از روزهای پیش از اعمال محدودیت های ۲ هفته ای می باشد.

سلیمانی با بیان اینکه شمار بستری ها طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ نفر درالبرز بود، گفت: تعداد فوتی ها در این مدت به ۹ نفر رسید.

وی تاکید کرد که کاهش شمار مبتلایان در ۲ روز نمی تواند ملاک تصمیم گیری بعدی برای مسوولان باشد و باید چند روز آینده نیز و ضعیت رصد شود تا بتوان در این زمینه به اطمینان کامل رسید؛ اما به دنبال اجرای محدودیت های جدید شاهد سیر نزولی ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از کووید ۱۹ در البرز هستیم .

پیش از اجرای طرح محدودیت های کرونایی در البرز شمار بستری های روزانه کووید ۱۹ در البرز به بالای ۱۳۲ نفر وتعداد فوتی ها در برخی روزها به ۳۲ نفر رسید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0