• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ 
  • کد خبر : ۲۲۸۳۷
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
بازدید معاون فناوری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیك و زیست فن آوری از مركز آموزش عالی امام خمینی(ره)
دکتر محمد علی ملبوبی معاون فناوری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فن آوری از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

بازدید معاون فناوری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فن آوری از مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)

   دکتر محمد علی ملبوبی معاون فناوری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فن آوری از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ روز دوشنبه سوم آذر ماه 1399 جلسه مشترکی با حضور دکتر محمد علی ملبویی معاون فناری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فن آوری، دکتر آزادی رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان زیست فن آوری نوین گیتی ژن و دکتر میررحیمی سرپرست مرکز آموزش عالی اما خمینی(ره) و دکتر جمشیدی مسئول کارآفرینی و تجاری سازی مرکز به منظور بررسی نحوه همکاری فی ما بین، همچنین استفاده از تجارب پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فن آوری در زمینه عقد قرارداد با بخش خصوصی  برگزار شد. 

   در این نشست دکتر میررحیمی به بیان برنامه های مرکز در فرآیند همکاری با بخش خصوصی در حال حاضر و حضور 30 شرکت کارآفرین و دانش بنیان و فن آور مستقر در مرکز پرداخت و اظهار داشت: این برنامه از سال 1388 کلید خورده است و الگویی برای سایر موسسات و مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی شده است.

   سپس دکتر ملبویی به ماموریت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فن آوری اشاره نمود و یکی از رویکردهای این پژوهشگاه را انعقاد قراردادهای بلند مدت با بخش خصوصی اعلام کرد و بخشی از تجارب خود را در حوزه عقد قراردادهای اجاره ای بلند مدت (پانزده ساله، سی ساله و ...) همراه با نمونه ای از قرارداد های منعقده بیان کرد.

   دکتر آزادی نیز ضمن اشاره به برنامه های نوآورانه مرکز با بخش خصوصی، از مدیریت قبلی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)  دکتر عبداله مخبر دزفولی تقدیر و تشکر نمود.

پس از اتمام نشست، دکتر ملبویی، دکتر آزادی با همراهی دکتر میررحیمی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز بازدید نمودند و مدیران این شرکت ها گزارش کاملی از فعالیت ها خود برای هیات بازدید کننده ارائه کردند.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0