• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ 
  • کد خبر : ۲۲۷۷۰
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
برگزاری شصت و هشتمین كمیسیون پژوهشی مركز آموزش عالی امام خمینی(ره)
هدف اصلی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) از انجام فعالیت های پژوهشی، توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی مرکز می باشد.

برگزاری شصت و هشتمین کمیسیون پژوهشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)

هدف اصلی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) از انجام فعالیت های پژوهشی، توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی مرکز  می باشد.

    به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ صبح دوشنبه بیست و ششم آبان ماه 1399، شصت و هشتمین کمیسیون پژوهشی مرکز با حضور دکتر میررحیمی سرپرست مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، معاونان، مدیران گروه های آموزشی و روسای ادارات مستقل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

    ابتدا دکتر میررحیمی ضمن خیرمقدم و  آرزوی توفیق و سلامتی برای حضار در نشست اظهار داشت: این کمیسیون به منظور ارائه گزارشات متعدد پژوهشی از جمله پیشرفت طرح های پژوهشی داخلی مرکز، بررسی وبینارهای تخصصی رایگان برگزار شده توسط مرکز، وبینار آموزشی کشت بافت، گزارشی از روند برنامه ریزی همایش فرصت های جدید کسب و کار در بخش کشاورزی و تقدیر از همکاران ارائه دهنده مقاله در هشتمین کنگره ملی ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی  و محیط زیست پایدار تشکیل شده است.

    وی در ادامه خاطر نشان کرد: هدف اصلی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) از انجام فعالیت های پژوهشی، توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی مرکز  می باشد.   

   مهندس تیموری مدیر امور پژوهشی مرکز  ضمن ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده در معاونت پژوهشی و کارآفرینی، سه طرح پژوهشی تصویب شده اعضای هیات علمی مرکز آقایان: دکتر مرتضی صداقت حسینی، دکتر امیرحسین رضاخانی و مهندس فربد ثابت را معرفی نمود و در ادامه دکتر صداقت حسینی  و مهندس ثابت گزارش جامعی از طرح های پژوهشی خود شامل: "طراحی، ساخت و ارزیابی سامانه کنترلی گلخانه آپارتمانی هیدروپونیک" و "استفاده از پهپاد در بخش آبیاری و زهکشی" ارائه نمودند.

   شایان ذکر است در این نشست وبینارهای آموزشی رایگان مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ویژه بهره برداران و کارشناسان بخش کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه دکتر نجات نژاد گزارش کاملی از کارگاه آموزش مجازی کشت بافت گیاهی که بمدت سه روز در مهر ماه سالجاری برگزار شد ارائه نمود. سپس موشن گرافی تهیه شده از سوی معاونت پژوهشی در خصوص معرفی مرکز نمایش داده شد و شرکت کنندگان در نشست نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه بیان کردند.

در ادامه دکتر جمشیدی نیز گزارشی جامعی از روند برنامه ریزی همایش فرصت های جدید کسب و کار در بخش کشاورزی ارائه کرد و در خاتمه از همکاران ارائه دهنده مقاله در هشتمین کنگره ملی ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پایدار با اهداء لوح تقدیر شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0