• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ 
  • کد خبر : ۲۲۵۷۶
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)
برگزاری مراسم تودیع و معارفه ریاست مركز آموزش عالی امام خمینی(ره)
مراسم معارفه دکتر سید داود حاجی میررحیمی به سمت سرپرست مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) روز دوشنبه بیست و یکم مهرماه 1399 برگزار شد.

دکتر سید داود حاجی میررحیمی به سمت سرپرست مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) منصوب و معرفی شد.

مراسم معارفه دکتر سید داود حاجی میررحیمی به سمت سرپرست مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) روز دوشنبه بیست و یکم مهرماه 1399 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ روز دوشنبه بیست و یکم مهر ماه 1399 مراسم تودیع رییس قبلی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و معارفه سرپرست جدید مرکز، با حضور دکتر مویدی معاون سازمان تات و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس خشنود مدیر کل دفتر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر مخبر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صادقی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در مرکز، دکتر امانپور مدیر عامل کانون جهادگران و معاونان و مدیران مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

ابتدا دکتر مخبر ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور دکتر مویدی، مهندس خشنود ، مهندس پیشکار، دکتر امانپور و دیگر حضار در جلسه اظهار داشت: موفقیت های بدست آمده در مرکز با حمایت و نگاه مثبت دکتر بازرگان و دکتر مویدی به این مرکز می باشد و در ادامه تاکید نمود همکاری صادقانه و صمیمانه معاونان، مدیران و کارکنان مرکز در طی سالیان گذشته موجب کسب موفقیت های این مجموعه بوده است و اظهار امیدواری کرد این مسیر با تلاش و پشتکار بیشتر ادامه یابد.

دکتر مخبر با اذعان به این امر که دکتر بازرگان رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی نگاه مثبتی به معاونان مرکز داشتند و بدنبال انتخاب سرپرست مرکز از یکی از معاونان مرکز بودند، و با توجه به این امر که دکتر میررحیمی پایدارترین و طولانی ترین معاونت در این مرکز را داشتند و بار عمده ای از فعالیت های مرکز به دوش ایشان بوده است و ماموریت های مرکز را در میسری که قرار گرفته است ادامه خواهند داد؛ حکم انتصاب ایشان  را به سمت سرپرست مرکز صادر نمود.

ایشان در ادامه صحبت های خود با اشاره به فضائل و توانمندی های دکتر یونسی معاون اداری و مالی مرکز، با سابقه ریاست چندساله مرکز و دکتر نساجی زواره معاون آموزشی مرکز، از تمامی تلاشها و زحمات آنان قدردانی نمود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز  خواستار ادامه همکاری مرکز با بخشی خصوصی و ادامه فعالیت های زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا در بخش  کشاورزی بود و خاطر نشان کرد  سازمان جهاد کشاورزی استان البرز حامی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در ادامه فعالیت هایش خواهد بود.

در ادامه دکتر میررحیمی با تشکر از حسن اعتماد دکتر بازرگان، دکتر مخبر و دکتر مویدی به ایشان، به بیان محور برنامه های خود پرداخت و گفت مسیری که در سالهای گذشته با مدیریت دکتر مخبر انجام شده است ادامه خواهد یافت.

دکتر میررحیمی افزود: آموزش بهره برداران، آموزش کارکنان ستاد وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و آموزش کسب و کارهای نوپا و کارآفرینی جزء سه برنامه اصلی ایشان می باشد.

وی خاطر نشان کرد همکاری با بخش خصوصی در راستای ماموریت های مرکز کما فی سابق ادامه خواهد داشت.

سرپرست مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) اضافه کرد: با توجه به نقش مرکز در حوزه آموزش در سطح ملی و استانی و با توجه به فقیر بودن بخش کشاورزی از نظر علم و فناوری، تلاش خواهیم کرد در بخش توانمندسازی نیروی انسانی گام های موثری برداریم و موفقیت در این امر کار ارزشمندی است.

سپس دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج در بیانات خود اظهار داشت: استان البرز بعنوان قطب کشاورزی و فناوری دارای جایگاه ویژه ای در کشور است و استقرار موسسات تحقیقاتی مادر در این استان، موجب ایجاد تفاوت سطح کشاورزی استان البرز با دیگر استان ها می باشد.

دکتر مویدی خاطر نشان کرد: وجود مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) از گذشته های دور تا کنون باعث ارتقاء سطح آموزش و  انتقال اطلاعات به بهره برداران و توانمند سازی بهره برداران استان گردیده است.

وی افزود با توجه به فعالیت های شاخص مرکز در حوزه آموزش و فناوری، انتظار می رود مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، بعنوان نقطه اتصال موسسات تحقیقاتی و بخش اجرایی عمل نماید  و  آخرین یافته های موسسات تحقیقاتی و دانش روز را به بهره برداران استان منتقل نمایند.

در ادامه مراسم مهندس خشنود مدیرکل دفتر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان تات، با قرائت متن لوح تقدیر از سوی دکتر کامبیز بازرگان معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، از زحمات دکتر عبدالله مخبر در دوران تصدی ریاست مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر نمود و سپس حکم انتصاب سرپرست جدید مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)  از سوی رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی را قرائت نمود و در پایان لوح تقدیر رییس اسبق مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و حکم انتصاب سرپرست جدید مرکز به آنان اهداء شد.

گفتنی است اعضای هیات علمی، معاونان، مدیران و کارکنان مرکز آموزش به پاس قدردانی از زحمات صادقانه و بی دریغ دکتر مخبر در دوران تصدی ریاست مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، با اهداء لوح از ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0