• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ 
  • کد خبر : ۲۰۵۷۲
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
بازدید دكتر خاوازی و هیات همراه از زیست بوم كسب و كارهای نوپا در بخش كشاورزی
معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و هیات همراه از زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بازدید کردند.

بازدید دکتر خاوازی و هیات همراه از زیست بوم کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)

معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و هیات همراه از زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی؛ روز چهارشنبه 19 تیر ماه جاری دکتر خاوازی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر زارع قائم مقام معاون وزیر و ریاست سازمان، دکتر محمودی معاونت توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی  سازمان، دكتر بازرگان معاونت پژوهش و فناوری سازمان و هیات همراه  با همراهی دکتر مخبر رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و معاونین مرکز، از سایت استقرار شرکت های دانش بنیان و زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی مرکز بازدید کردند.

خانم دکتر نیک وش رییس شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز، توضیحاتی در خصوص نحوه استقرار این شرکت ها در زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی ارائه نمود.

دکتر خاوازی طی بازدید از سایت استقرار شرکت های دانش بنیان و زیست بوم کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی اظهار داشت: در مرکزآموزش عالی امام خمینی(ره) تلاشهای خوبی صورت گرفته و بخش خصوصی می تواند در زمینه ورود علوم پایه و مهندسی به بخش کشاورزی، به منظور افزایش بهره وری می تواند نقش موثری ایفا کند.

ایشان در ادامه افزود: موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان کشاورزی می توانند از تکنولوژی های تولیدی شرکت های مستقر در مرکز امام، در ارائه نوآوری های جدید در بخش کشاورزی استفاده نمایند.







امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0