• فا
  • time : 00:00
  • Date : Wed Jul 28, 2021
  • news code : 23752
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار نمود:
چهارمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی سال 1400
چهارمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ویژه مدیران، کارشناسان، اعضای هیات علمی و مدرسین با عنوان "معرفی ارقام جدید سبزي، صـیفی و ذرت و عملکرد آنها در گلخانه و فضاي باز" پنجم تیرماه برگزار شد.

چهارمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی سال 1400

     چهارمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ویژه مدیران، کارشناسان، اعضای هیات علمی و مدرسین با عنوان "معرفی ارقام جدید سبزي، صـیفی و ذرت و عملکرد آنها در گلخانه و فضاي باز"  پنجم تیرماه برگزار شد.

     به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ چهارمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی صبح سه شنبه 5 مرداد ماه سال جاری با عنوان "معرفی ارقام جدید سبزي، صـیفی و ذرت و عملکرد آنها در گلخانه و فضاي باز" با حضور  مهندس حسن نژاد مدیر عامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی کشور و هیات همراه، مهندس شمس آذر رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز، دکتر میر رحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و 35 نفر از کارشناسان و اعضای هیات علمی موسسات تحقیقاتی و مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

این تور آموزشی با همکاری مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و مشارکت فنی و اجرایی بخش خصوصـی (شرکت دلتا پارس نهاده و شرکت دانش بنیان آرین خوشه پارس) برگزار گردید.

    در این تور آقای مهندس حقیقت و مهندس شریفی از مدیران فنی شرکت های یاد شده آخرین اطلاعات و یافته های مرتبط با بحث سبزی و صیفی و ذرت را در اختیار مدیران و کارشناسان شرکت کننده در تور قرار دادند.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.10.0
    V6.1.10.0