• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ 
  • کد خبر : ۲۲۰۹۷
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
دومین شورای هماهنگی مدیران مركز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1399
دومین شورای هماهنگی مدیران مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1399 برگزارشد.

دومین شورای هماهنگی مدیران مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1399

دومین شورای هماهنگی مدیران مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در سال 1399 برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ دومین شورای هماهنگی مدیران مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) روز شنبه 7 تیرماه سالجاری، با حضور دکتر مخبر رئیس مرکز، حاج آقا صادقی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونین، مدیران گروه های آموزشی و روسای ادارات، در سالن جلسات استاد کمالی نژاد، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

ابتدا حاج آقا صادقی نماینده مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز، ایام دهه کرامت و میلاد پربرکت حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع)  را تبریک گفت و در ادامه حدیثی از امام هشتم حضرت امام رضا (ع) نقل نمود:

سه روز در زندگی انسان وحشتناک است و تکرار شدنی نیست، روزی که انسان به دنیا می آید، روزی که انسان از دنیا می رود و روزی که انسان برانگیخته می شود. از این سه روز، دو روز آن در اختیار انسان نیست، تولد و دیگری بعثت یا برانگیخته شدن، اما چگونگی رفتن و سالم مردن در اختیار انسان است و باید سعی کنیم سلامت از دنیا برویم و لازمه این امر شناخت آفت ها و بیماری هایی است که مانع سالم مردن انسان می شود و برخی از این آفات عبارتند از: آفت سخن گفتن دروغ،  آفت علم فراموشی، آفت بخشش منت گذاشتن،آفت شجاعت سرکشی، آفت افتخار فخرفروشی است و ما با شناخت این آفت ها و بیماریها می توانیم سالم از دنیا برویم.

سپس دکتر مخبر رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)،ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع)  و خوش آمدگویی به مدیران، به بیان روند پیشرفت اخذ مجوز پارک علم و فناوری ملی کشاورزی پرداخت و گفت در مسیر راه اندازی پارک علم و فناوری ملی کشاورزی قدم های مثبت و خوبی برداشته شده است و در یک ماه آینده از شورای گسترش مجوز اینکار اخذخواهد شد.

دکتر مخبر خاطر نشان کرد: با تصمیات اتخاذ شده در هیات امنای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) کما فی السابق بصورت رسمی و قانونی  به فعالیت خود ادامه خواهد داد و حضور یک مرکز علمی در کنار پارک علم و فناوری ملی کشاورزی باعث افزایش غنای پارک خواهد شد.

رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی افزود: امسال با انرژی جدیدی مسیر پرشتاب و خوبی را پیش روی خودمان ترسیم کنیم و در سال جاری توجه جدی تری به فعالیت ها و تلاشهای سازمانی و فردی داشته باشیم.

دکتر مخبر اضافه کرد با توجه به شرایط کنونی باید روال معمول زندگی فردی و سازمانی خود را تغییر دهیم  و دنیای امروز دنیا سرعت  تحولات است و نیاز است با مطالعه و دانایی زندگی کنیم و هوشمندانه و موثر کار کنیم.

سپس دکتر مخبر از معاونین و مدیران خواستند گزارش عملکرد خود در سه ماه اول سال جاری و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات مرکز بیان کنند.

در ادامه معاونین، مدیران و روسای ادارات گزارش عملکرد خود در سه ماه اول سال 1399 را ارائه نمودند و به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل جاری مرکز و ارائه آموزشهای کارکنان و بهره برداران بصورت مجازی پرداختند.

سپس کلیپ های آموزشی تهیه شده در حوزه ماشین های کشاورزی که با همکاری معاونت آموزشی، گروه فنی  ماشین های کشاورزی و روابط عمومی مرکز تهیه شده بود  پخش شد و مقرر گردید در حوزه های دیگر اعم از گیاهان دارویی، تولیدات گیاهی، علوم دامی و آبزیان، کلیپ های آموزشی دیگر تهیه گردد و از طریق سایت ها و  فضای مجازی در اختیار علاقمندان و بهره برداران قرار گیرد.

این نشست به منظور ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده در سه ماهه اول سال 1399، تبادل  اخبار و اطلاعات و تبادل نظر بین مدیران مرکز برگزار شد. 







امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0