• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ 
  • کد خبر : ۲۲۰۴۳
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
شورای هماهنگی اعضای هیات علمی مركز آموزش عالی امام خمینی(ره)
نشت اعضای هیات علمی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) به همراه مهندس امانپور مشاور کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای مرکز و رییس کانون جهاد گران کشور برگزار شد.

شورای هماهنگی اعضای هیات علمی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)

 

نشت اعضای هیات علمی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) به همراه مهندس امانپور مشاور کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای مرکز و رییس کانون جهاد گران کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)؛صبح دوشنبه 26 خرداد ماه سال جاری، جلسه اعضای هیت علمی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با حضور مهندس امانپور مشاور کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای مرکز، دکتر مخبر رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و معاونین و اعضای هیات علمی مرکز در  محل سالن جلسات معاونت پژوهشی و کارآفرینی برگزار شد.

 در این نشست مهندس امانپور مشاور کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای مرکز و رییس کانون جهاد گران کشور گفت: جهاد در طول سال های ایجاد و توسعه، نهاد ساز بوده است و به نوعی نهاد تمدن ساز بود. وی خاطر نشان ساخت: بایستی به سمت حیات طیبه ای حرکت کنیم که ابزارش  فرهنگ و مدیریت جهادی است و اگر درست استفاده نشود به خود  و مردم کشورمان ظلم کرده ایم. وی افزود: به قول امام راحل، اگر بخواهید جامعه را بسازید باید مردم را بسازید و اگر می خواهید مردم در مسیر توسعه باشند خود را آماده تر و ساخته تر نمایید.

مهندس امانپور افزود: برنامه ها باید به سمت تربیت افرادی سوق داده شود که توانمند در فرآیند کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای نوپا باشند. ایشان اضافه کرد: جهادگر واقعی کسی است که بتواند الگوی زندگی شخصی، الگوی زندگی شغلی و الگوی زندگی آرمانی برای خود تعریف کند و این سه الگو را با هم مورد توجه قرار دهد و هر سه الگو باید نقش هم افزا برای یکدیگر داشته باشند.

سپس دکتر مخبر با بیان ماموریت های جدید مرکز در سالجاری و راه اندازی پارک ملی علم و فناوری کشاورزی در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) پرداخت و توضیحات مبسوطی در این خصوص بیان کرد.

این نشست با هدف برنامه ریزی، تبادل نظر و بررسی برنامه های اعضای هیات علمی در سال جاری برگزار شد.



 


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0