• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ 
  • کد خبر : ۲۱۶۸۷
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
بازدید رئیس مركز آموزش كشاورزی و منابع طبیعی زاهدان از مركز
رئیس مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی زاهدان از فعالیت های کارآفرینانه و زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بازدید نمود.

بازدید رئیس مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی زاهدان از مرکز

رئیس مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی زاهدان از فعالیت های کارآفرینانه و زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ؛ رئیس مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی زاهدان، دکتر فاضلی به همراه مسئول کارآفرینی آن واحد، روز شنبه 26 بهمن ماه سال جاری از فعالیت های کارآفرینانه مرکز و همچنین زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا بازدید به عمل آوردند.

در راستای همکاری های مشترک و بهره گیری از تجارب مرکز، در خصوص توسعه فعالیت های کارآفرینانه، دکتر فاضلی ضمن برگزاری یک جلسه مشترک از کسب و کارهای مستقر در مرکز بازدید نمودند.

در این جلسه دکتر مخبر رئیس مرکز، ضمن خوش آمدگویی و استقبال از همکاری های مشترک به برخی از تجربیات مرکز در خصوص توسعه کارآفرینی طی ده سال گذشته اشاره نمودند.

ایشان توسعه کسب و کارها در مرکز امام را حاصل چندین سال تجربه و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی دانست. دکتر مخبر تلاش های صورت گرفته در حوزه کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا را در قالب طرح از پیله تا پرواز تبیین نمود و اعلام آمادگی نمود تا برای توسعه فعالیت های مشابه در مرکز آموزش زاهدان نیز همکاری مشترک داشته باشند.

دکتر فاضلی رئیس مرکز آموزش زاهدان نیز ضمن تشکر از میزبانی مرکز امام، فعالیت های صورت گرفته را بسیار اثربخش ارزیابی نمودو اذعان کرد مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) می تواند به عنوان یک الگو برای سایر مراکز آموزش کشاورزی کشور مطرح باشد.

 پس از جلسه دکتر فاضلی و خانم دکتر خسروی به همراه دکتر مختاری و همکاران مرکز ، از برخی از طرح های کارآفرینی و همچنین کسب و کارهای مستقر در زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)بازدید به عمل آوردند.









امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0