• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ 
  • کد خبر : ۲۱۵۳۱
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
حمایت فدراسیون تشكلهای صنایع غذایی كشاورزی ایران از طرح مركز آموزش عالی امام خمینی(ره)
محسن نقاشی دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران حمایت خود را از دکتر مخبر در راستای استفاده از فضاهای خالی و سوله های بلااستفاده در جهت ایجاد اشتغالزایی اعلام کرد.

حمایت فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران از طرح مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)

 

محسن نقاشی دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران حمایت خود را از دکتر مخبر در راستای استفاده از فضاهای خالی و سوله های بلااستفاده در جهت ایجاد اشتغالزایی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)به نقل از  جهانی خبر؛ محسن نقاشی دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران در یادداشتی اظهار کرد: در سال رونق تولید اکثرا شعار دادند و اصولا ارگان هایی که بیشتر شعار دادند هیچ عمل زیر ساختاری برای رونق تولید انجام نداد ه اند .

در  شرایطی که  تمامی هجمه ها بر علیه تولید و بی تفاوتی و سنگ اندازی نسبت به تولید رو به افزایش  می باشد، یک  مورد بسیار استثنایی و نادر بوجود آمده  است که قابل تقدیر است که  بنا به وظیفه، باید از این حرکت مردمی و جهادی در سال رونق تولید قدر شناسی و حمایت نماییم.

 دکتر مخبر رئیس مرکز آموزش  عالی امام خمینی  جهاد کشاورزی، اولین مدیر شایسته دولتی است، که در سال رونق تولید کلیه امکانات از جمله انبارها و سالن های بلا استفاده متعلق به مرکز دولتی  را طی مصوبات قانونی در اختیار بخش خصوصی قرار داده است و در حال حاضر چندین شرکت در حال  بازسازی مکان های فوق می باشند و تاکنون چندین  شرکت دانش بنیان مشغول بکار شده اند و چند واحد دیگر بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و جهت  چند صد نفر  اشتغال ایجاد گردیده است.

در حقیقت سرمایه گذارانی که باید میلیاردها هزینه صرف ساخت وساز می کردند و چند سال برای ساخت وساز زمان صرف می کردند، با این ابداع و طرح دکتر مخبر دزفولی، از هدررفتن منابع ملی و زمان جلو گیری بعمل آمده است، در واقع  باید همه  مدیران، در جهت رونق تولید و منافع ملی اینگونه دلسوزانه و صادقانه و با طرز تفکر شایسته تلاش نمایند.

با توجه به آنکه  طرح فوق در کشور برای اولین بار در استان البرز اجرا گردیده است مسلما باعث افتخار این استان می باشد و لازم است استانداری البرز ضمن حمایت از  این طرح، آنرا در  سطح کشور معرفی نمایند. ضمن تشکر و خداقوت  حمایتمان را از دکتر مخبر دزفولی رئیس مرکز آموزش  عالی امام خمینی اعلام می نماییم و آرزوی موفقیت های روز افزون ایشان را از خداوند خواستاریم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0