• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ 
  • کد خبر : ۲۱۵۱۷
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
اجرای شصت و چهارمین كمیسیون پژوهشی
شصت و چهارمین کمیسیون پژوهشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

اجرای شصت و چهارمین  کمیسیون پژوهشی

شصت و چهارمین کمیسیون پژوهشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ؛ صبح دوشنبه 9 دی ماه 1398 شصت و چهارمین کمیسیون پژوهشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)  با حضور دکتر مخبر رئیس مرکز، دکتر میررحیمی معاون پژوهشی و کارآفرینی، دکتر یونسی معاون اداری مالی، دکتر نساجی معاون آموزشی، مدیران گروه های آموزشی و تعدادی از روسای ادارات برگزار شد.

در این نشست دکتر مخبر گزارش جامع و مبسوطی از نحوه شکل گیری زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی ارائه نمود و خاطر نشان کرد: دکتر خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خواستار پیاده سازی الگوی زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی در موسسات و مراکز تحقیقات و آموزش منابع طبیعی  سراسر کشور شد.

در ادامه دکتر میررحیمی معاون پژوهشی و کارآفرینی مرکز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در هفته پژوهش و فناوری سال جاری از جمله حضور مرکز در ششمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی و بازدیدهای مهمانان خارجی و داخلی از مرکز ارائه کرد.

سپس دکتر نوروزی به ارائه محتوای کتاب تاریخ شفاهی مرکز، بر مبنای مصاحبه های انجام شده با روسای قبلی و فعلی پرداخت و بحث و تبادل نظر در این خصوص صورت گرفت.

در خاتمه دکتر جمشیدی با گزارش تصویری در خصوص زیست بوم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپای کشاورزی مرکز  از جمله: نقش مرکز در شکل گیری زیست بوم، مدل همکاری مرکز و شرکت وستا، اهداف شکل گیری، خدمات، آورده های بخش دولتی و خصوصی، کافه فناوری و محدوده کسب و کار، شرکت های دانش بنیان مستقر در زیست بوم را ارائه نمود.

 







امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0