• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ 
  • کد خبر : ۲۱۴۶۸
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
چهارمین گردهمایی یلدای كارآفرینان استارت‌آپی ایران
چهارمین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران با حضور فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران، 27 آذرماه 1398 در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد.

چهارمین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران

 

چهارمین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران با حضور فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران، 27 آذرماه 1398 در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ چهارمین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران با حضور فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران، 27 آذرماه 1398 در سالن  اجتماعات وزارت کشور برگزار شد و معاونین و جمعی از مدیران مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در این همایش حضور یافتند.

 


یلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا با حضور مدیران استارت‌آپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتابدهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، استودیوها، فعالان استارت‌آپی، مدیران دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و ... برگزار می‌شود.

در این رویداد کارآفرینان موفق از استقامت خود در برابر مشکلات سخن گفتند و همچنین پنل‌های تخصصی برگزار شد. کارآفرینان در یلدای امسال تجربیاتشان از لحظات سخت و دوباره برخاستن را با حاضران به اشتراک گذاشتند. اینکه چطور در سختی‌ها می‌توان با امید ایستاد، تسلیم شرایط دشوار نشد، ادامه داد و موفق شد.

 

در حاشیه یلدای کارآفرینی و استارتاپی، فضای نمایشگاهی برای استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده بود تا با استفاده از فرصت بزرگترین گردهمایی اکوسیستم استارتاپی ایران، بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0