• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ 
  • کد خبر : ۲۱۰۴۶
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
برگزاری شورای آموزشی مركز آموزش عالی امام خمینی(ره)
شورای آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) پانزدهم مهر ماه جاری برگزار شد.

برگزاری شورای آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ صبح دوشنبه 15 مهر ماه 1398 شورای آموزشی مرکز با حضور دکتر مخبر رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، دکتر نساجی زواره معاون آموزشی، دکتر یونسی معاون اداری و مالی، دکتر میررحیمی معاون پژوهشی و کارآفرینی، مدیران گروه های آموزشی و روسای ادارات برگزار شد.

ابتدا دکتر مخبر ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این نشست اظهار داشت: مرکز آموزش عالی امام خمینی طی یازده سال گذشته در حوزه های مختلف آموزشی ماموریت داشته است که ماموریت و وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده و به لطف خداوند و با همکاری مدیران و کارکنان، موفق به اخد رتبه برتر در تمامی حوزه ها اعم از آموزش علمی کاربردی، آموزش بهره برداران و حوزه کارآفرینی بعنوان سازمان کارآفرین جهادی انتخاب شده است.

 در حال حاضر مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) با تغییر مسیر بموقع در امر آموزش، با نوآفرینی و بازآفرینی  در راستای کسب و کارهای نوپای کشاورزی و همکاری با بخش خصوصی گام برداشته است. امیدوارم با یاری خداوند و ابتکار عمل و نوآوری همکاران در این بخش نیز موفق تر از گذشته باشیم و اتفاقات و فعالیت های جدید مرکز به بهترین شکل رقم زده شود.

در ادامه دکتر نساجی زواره معاون آموزشی مرکز، به ارائه گزارش از فعالیت های مرکز در حوزه آموزش های علمی کاربردی، آموزش بهره برداران، کار دانش، سنجش مهارت و مهارت آموزی سربازان ارائه نمود و برنامه های آتی معاونت آموزش را ارائه کرد.   

سپس  مباحث مطرح شده حوزه آموزش بهره برداران پیشرو کشاورزی در سطح استانی و ملی،  دوره های آموزشی آزاد، دوره های تخصصی، کشاورزی شهری و اجرای تک پودمانهای آموزشی، مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.




امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0