• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ 
  • کد خبر : ۲۰۹۹۸
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
باید پاسدار مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان و تلاشگران عرصه دفاع مقدس باشیم
آئین رونمایی از یادمان مقبره الشهدای گمنام مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شامگاه چهارشنبه 10 مهر ماه 1398 برگزار شد.

باید پاسدار مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان و تلاشگران عرصه دفاع مقدس باشیم

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ما باید پاسدار مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان و تلاشگران عرصه دفاع مقدس باشیم.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) ؛  آئین رونمایی از یادمان مقبره الشهدای گمنام مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شامگاه چهارشنبه 10 مهر ماه 1398 با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ، دکتر فلسفی مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی، دکتر مخبر رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی ، مهندس امانپور مدیرعامل کانون جهادگران و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، مرکز آموزش عالی امام خمینی و اعضای کانون جهادگران سراسر کشور برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، در آئین رونمایی از یادمان مقبره الشهدای گمنام مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) و در جمع جهادگران و اعضای هیات مدیره و مجمع عمومی کانون جهادگران سراسر کشور اظهار داشت: مسئولان و برنامه ریزان باید به آنهایی که روز جنگ و دفاع از کشور به میدان آمدند توجه در خور شانی داشته باشند.

وی بیان کرد: تقارن اجتماع جهادگران عزیز تلاشگران عرصه جهاد سازندگی و رزمندگان عزیز با افتتاح این یادمان و در ایام آغازین ماه صفر را به فال نیک می گیریم چراکه ما هر چه داریم از این مجاهدان و مجاهدتها می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی افزود: نظام ما نظام اسلامی و کتاب ما قرآن کریم است و خداوند متعال فرموده است که مجاهدان و آنهایی که در روز حادثه در صحنه بوده اند بر قاعدین فضیلت دارند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تشریح بخشی از رشادت ها و ایثارگری های جهادگران و رزمندگان جبهه های نور علیه ظلمت، بر ضرورت توجه مسئولان و برنامه ریزان به این قشر پر تلاش و مجاهد تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که روز جنگ به میدان آمدند نباید مورد بی مهری قرار گیرند؛ باید برای آینده این عزیزان کاری کرد و ما باید پاسدار این همه تلاش و زحمات و مجاهدت ها باشیم.

نمایند ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: به هر حال این بزرگواران خون داده اند و مجاهدین فی سبیل الله هستند و این فرمایش قرآن مجید است و البته ما معتقدیم باز هم اگر روزی مشکلی پیش بیاید افرادی از جنس شما عزیزان در عرصه حضور خواهند یافت.




 





امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0