• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ 
  • کد خبر : ۲۰۹۹۶
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
كانون جهادگران البرز یكی از مولفه‌های قدرت در بخش كشاورزی است
معاون اقتصادی و برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان البرز گفت: کانون جهادگران البرز به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت در کنار کشاورزان برتر و مراکز تحقیقاتی فعالیت می‌کند.

کانون جهادگران البرز یکی از مولفه‌های قدرت در بخش کشاورزی است

 معاون اقتصادی و برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان البرز گفت: کانون جهادگران البرز به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت در کنار کشاورزان برتر و مراکز تحقیقاتی فعالیت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و به نقل از ایرنا،‌مسعود کریمی ظهر چهارشنبه 10 مهر ماه جاری در مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی کانون جهادگران جهاد سازندگی و همایش مدیران کانون‌های جهادگران که در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: استان البرز سبقه ای قوی و طولانی مدت در بخش کشاورزی دارد.

وی اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد بنیه علمی کشاورزی کشور در این استان مستقر است و بزرگترین تولیدکننده واکسن های انسانی،‌ دام و طیور  همچنین بزرگترین تولید کننده بذر و مواد ژنتیکی بخش کشاورزی در این استان مستقر می باشد.

کریمی گفت: البرز علیرغم اینکه کوچکترین استان کشور است ولی در بسیاری از تولیدات بالاترین میانگین‌ها را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: یکی از مولفه‌های قدرت در کنار کشاورزان برتر و مراکز تحقیقاتی، کانون جهادگران استان البرز با حدود ۴۶۰ عضو فعال می‌باشد.

معاون جهاد کشاورزی استان البرز افزود: اعضای این کانون با میانگین سابقه فعالیت ۲۵ ساله در کل حدود ۱۰ هزار سال سابقه جهادی و سابقه خدمت بی اجر و منت و فعالیت‌های عمرانی نفس‌گیر و همچنین فعالیت‌های علمی فرهنگی و جهادی در کشور است.

وی گفت: کانون جهادگران البرز آخرین کانون استانی شکل گرفته در کشور است که اگر از این پتانسیل به خوبی استفاده نشود دچار خسران می شود.

کریمی بیان داشت:‌این کانون ثمرات زیادی نصیب استان کرده است که یکی از آنان حضور پررنگ و چشمگیر در کنگره شهدای سال گذشته است که در میان دیگر دستگاه‌ها به عنوان نمونه معرفی شد و در حالیکه بعضی از دستگاه‌ها هزینه زیادی کرده بودند ولی غرفه هایشان روح نداشت ولی در غرفه جهاد کشاورزی روح جهاد نشاط و جلوه خاصی به آن داده بود.

وی افزود: کانون جهادگران استان به دلیل وجود مهندسین و افراد توانمندی که داشت وارد عرصه‌های اقتصادی شد و در کنار کانون شرکتی تاسیس شد که در مدت کوتاهی این شرکت سرافرازمندانه ایفای وظیفه و خدمت می‌کند.

کریمی اظهار داشت: این شرکت موفق به انعقاد چند قرارداد با جهاد کشاورزی و بیرون از این مجموعه شده است که کیفیت کار آنان بسیار عالی بوده و بهترین کار را با کمترین هزینه انجام می‌دهند.

وی گفت: جهادگران نباید پس از سال‌ها کار در پارک بنشینند و باید تا آخرین لحظه خدمت کنند که کانون این وظیفه را ایفا می‌کند، همچنین به همت این کانون صندوق قرض الحسنه ای با کمترین سرمایه شکل گرفت و ما وظیفه داریم تا کمک کنیم که این افراد زندگی شرافتمندانه ای داشته باشند.

معاون جهاد کشاورزی البرز تاکید کرد که باید از ظرفیت جهادگران به عنوان یک اتاق فکر در کنار جهاد کشاورزی استفاده شود.

مجمع عمومی فوق العاده و عادی کانون جهادگران جهادسازندگی با حضور حدود ۱۵۰ نفر از اعضای این کانون ها از سراسر کشور به مدت ۲ روز در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0