• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ 
  • کد خبر : ۲۰۶۹۳
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
حضور معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج كشاورزی و رییس موسسه آموزش و ترویج در مركز آموزش عالی امام خمینی(ره)
معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رییس موسسه آموزش و ترویج به همراه مدیران موسسه از مرکز آموزش مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) بازدید کردند.

حضور معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رییس موسسه آموزش و ترویج در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ صبح شنبه 19 مرداد ماه 1398 دکتر مویدی معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به همراه برخی مدیران موسسه، به منظور تبریک انتصاب دکتر مجتبی نساجی زواره به سمت معاون آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و اهدای هدیه و لوح تقدیر به ایشان در مرکز آموزش حضور یافتند و پس از انجام مراسم از ظرفیت ها و امکانات مرکز بازدید بعمل آوردند.

دکتر مویدی و هیات همراه پس از حضور در دفتر معاونت آموزشی، به منظور بحث و تبادل نظر با معاونین مرکز، نشستی به صرف صبحانه کاری در محل سالن استاد کمالی نژاد برگزار کردند.

در ابتدای این نشست، با نظر دکتر مویدی فیلم روز مزرعه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران که هفته گذشته برگزار شده بود، بمنظور استفاده از تجربیات برگزاری این جشنواره پخش شد و دکتر مویدی در خصوص برنامه های اجرا شده توضیحاتی ارائه نمود.

در این نشست دکتر میررحیمی معاون پژوهشی و کارآفرینی مرکز بعنوان جانشین رییس مرکز، در خصوص برخی ضروریات توسعه برنامه های آموزشی مراکز آموزش، بویژه در حوزه همکاری مشترک با بخش خصوصی و توسعه برنامه های آموزشی تک پودمان های مهارتی، به برخی مسائل ذیربط اشاره نمود.

در ادامه دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج به تشریح ضرورت ساماندهی برنامه های آموزشی مراکز، تعریف راهبردهای جدید برای توسعه حوزه آموزشی مراکز، توانمندسازی بهره برداران بخش کشاورزی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تقویت برنامه های آموزشی مراکز پرداخت.

سپس دکتر نساجی زواره ضمن تشکر از حضور رییس و مدیران موسسه آموزش و ترویج در مرکز، به سیاست ها و برنامه های آموزشی آینده مرکز اشاره نمود. در پایان مقرر گردید  مرکز آموزش عالی امام خمینی تجربیات خود را در اختیار سایر مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ها قرار دهد. همچنین با توجه به نظر معاون سازمان و رئیس موسسه مقرر گردید کارگروه ویژه­ ای به منظور تدوین راهبردهای جدید آموزشی سازمان و تسریع روند تحقق ماموریت های آموزشی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در موسسه با همکاری مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) تشکیل شود.









امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0