• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ 
  • کد خبر : ۲۰۶۱۵
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
برگزاری پنجمین تورآموزشی، ترویجی و پژوهشی در مركز آموزش عالی امام خمینی(ره)
پنجمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "مدیریت عملکرد در واحد سطح و مصرف آب ارقام جدید سبزی و صیفی و ذرت" ویژه بهره برداران پیشرو کشور در مزرعه شماره چهار مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

برگزاری پنجمین تورآموزشی، ترویجی و پژوهشی در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)

پنجمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی "مدیریت عملکرد در واحد سطح و مصرف آب ارقام جدید سبزی و صیفی و ذرت" ویژه بهره برداران پیشرو کشور در مزرعه شماره چهار  مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ پنجمین تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی با عنوان "مدیریت عملکرد در واحد سطح و مصرف آب ارقام جدید سبزی و صیفی و ذرت"، روز چهارشنبه 2 مرداد  ماه 1398 با حضور 120 نفر از بهره برداران پیشرو کشور، دکتر وفا بخش قائم مقام معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت، مهندس اصغری مدیر کل دفتر امور محصولات علوفه ای و جالیزی معاونت زراعت، دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر مبصر معاون موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و معاونین مرکز در مزرعه شماره چهار مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، با مشارکت  و همکاری شرکت دلتا پارس نهاده برگزار شد.


دکتر وفا بخش قائم مقام معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت طی بازدید از مزرعه شماره 4 مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) اظهار داشت: حرکت ارزنده ای توسط مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) در این چند سال اخیر صورت گرفته است که یکی از اهداف اصلی وزارت جهاد کشاورزی خصوصا معاونت زراعت و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی می باشد. برگزاری روزهای مزرعه در این مرکز موجب می شود تا کشاورزان و مصرف کنندگان بذر از نزدیک با تکنولوژی روز دنیا در صنعت گلخانه و بذر و نهال دسترسی داشته باشند و تکنولوژی های جدید را انتخاب نمایند.

دکتر وفابخش در  دامه سخنان خود افزود: در این تورهای آموزشی، ترویجی و پژوهشی انتقال یافته بصورت عملی در معرض دید بهره برداران، تولید کنندگان و فروشندگان بذر قرار می گیرد و بسیار خوشحالیم که مرکز آموزش عالی امام خمینی به رسالت اصلی خود بسیار خوب عمل می نماید. 

















امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0