• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ 
  • کد خبر : ۲۰۳۷۸
مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
دورهمی استارت آپ های بخش كشاورزی برگزار شد
دورهمی استارت آپ های کشاورزی به همت پروژه کسب و کارهای نوپا و با همکاری تیم اکوموتیو با مشارکت مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

دورهمی استارت آپ های بخش کشاورزی برگزار شد

 

دورهمی استارت آپ های کشاورزی به همت پروژه کسب و کارهای نوپا و با همکاری تیم اکوموتیو با مشارکت مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش دفتر پروژه کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی، اولین گردهمایی و هم اندیشی سراسری استارت­ آپ­های کشاورزی روز چهارشنبه 11 اردبیهشت ماه 1398با مشارکت مرکز آموزش عالی امام خمینی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

این گردهمایی با حضور مهندس محمدعلی طهماسبی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر حمیدرضا مختاری مجری راه اندازی کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی، بنیانگذاران و فعالان حوزه استارتاپ­های کشاورزی و جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

 در این رویداد سخنرانان برگزیده بخش خصوصی و دولتی به ارائه نکات و نقطه نظرات خود پیرامون این حوزه پرداختند. بخش خصوصی علاوه بر معرفی کسب و کار و ظرفیت های خود به چالش های موجود در بخش کشاورزی اشاره کرد. در عین حال نمایندگان بخش دولتی هم علاوه بر شفاف سازی برخی از چالش ها، به برخی از ایرادات وارد شده از جانب بخش خصوصی پاسخ داده و همچنین ظرفیت ها و حوزه های هدف مناسب برای کارآفرینی را برای مخاطبان این برنامه تشریح کردند.

در انتها تفاهم نامه همکاری بین پروژه کسب و کارهای نوپا و دیجی کالا نکست برای ایجاد زمینه همکاری مشترک در حوزه استارتاپ های کشاورزی به امضاء رسید. لازم به ذکر است که در این گردهمایی جمعی از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار مستقر در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) نیز حضور داشتند.

هم افزایی در اکوسیستم کسب و کارهای کشاورزی، آشنایی با چالش ها و نیازمندی های استارت آپ های کشاورزی و آشنایی با حوزه های هدف و چشم اندازهای آتی بخش کشاورزی از اهداف دورهمی استارت آپ های بخش کشاورزی است.






امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0